Меню сайту
Наше опитування
Міні-чат
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Правила прийому до закладу освітиПравила прийому до закладу освіти У 2021-2022 навчальному році Ігнатпільський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Навчання здійснюється за програмами закладу середньої освіти. Мова викладання - українська; Іноземні мови - англійська мова (з 1-го класу). За рахунок годин варіативної складової заплановано збільшення годин на вивчення таких предметів: 1,2,3.4. класи - українська мова та математика. Для молодшої школи (2-4 класи) функціонує група продовженого дня. Документи для зарахування до 1 класу: Початок прийому заяв - з 01 квітня 2021 року; Останній день прийому заяв - 31 травня 2021 року. Необхідні документи: 1.Медична картка. 2.Копія свідоцтва про народження. 3.Заява батьків. 4. Довідка з медичної установи про групу на фізкультуру. Чекаємо Вас та Ваших дітей!
Список шкільного приладдя для учня 1 класу
Поради батькам щодо підготовки дітей до школи
На рік – сій жито, на десятиліття – сади дерево, на віки – виховуй дітей. (Народна мудрість) Чи готова дитина до школи? Поставте своїй дитині наступні запитання. Якщо вона відповість на них без зусиль, то, значить, її психічний розвиток відповідає календарному віку і свідчить про готовність дитини навчатися в новій загальноосвітній українській школі. Запитання для дитини 5-6 років
Запитання для дитини 6-7 років
Якщо ваша дитина:
тоді вітаємо! Ваша дитина має високий рівень вольових навичок. А вони є основою довільного запамʼятовування, уваги, розумових навичок. І в школі Ваша дитина зможе успішно навчатися.
Що таке інклюзивне навчання?
Згідно з ЮНЕСКО інклюзивне навчання – це «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі». Метою інклюзивного навчання є покращання навчального середовища, в якому вчитель і учні відкриті до різноманіття, де гарантується забезпечення потреб учнів і повага до їх здібностей та можливостей бути успішними.
«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).
Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.
Інклюзивне навчання. Ґрунтується на правах людини і принципах рівності. Спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання. Це процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки.
Основа інклюзивного навчання.
Всі учні: можуть навчатися різними методами і в різний період часу. Мають індивідуальні здібності й особливості. Хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують. Мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважалися.
Хто такі діти з особливими потребами?
Термін «діти з особливими потребами» стосується дітей до 18 років, які потребують додаткової навчальної, медичної і соціальної підтримки з метою покращання здоров’я, розвитку, навчання, якості життя, участі в громаді, тобто включення. Сьогодні в Україні немає єдиної офіційної термінології для характеристики дітей з особливими потребами.
Що таке інвалідність?
«Інвалідність» розглядається як «нормальне» явище, яке базується на життєвому досвіді, з системною вірогідністю прояву серед населення будь якої країни, регіону. Інвалідність за природою може бути постійною або тимчасовою. Люди з інвалідністю та їхні сім’ї мають такі ж самі права на соціальну і економічну участь в житті суспільства. Соціальне і фізичне середовище повинні бути модифіковані задля рівної участі всіх. Політика і практична діяльність повинні відображати цінності рівності і правовий підхід.
З прийняттям Конвенції ООН про права людей з інвалідністю було визнано єдиний підхід до трактування цього поняття: «інвалідність є результатом взаємодії, яка відбувається між людьми з інвалідністю та перешкодами у стосунках і середовищі. Інвалідність – поняття яке еволюціонує». Конвенція прописує динамічний підхід, що дозволяє певні адаптації із збігом певного проміжку часу та в різних соціально – економічних обставинах.
Бачення інклюзивного навчання.
Інклюзивне навчання означає, що всі учні отримують освіту в звичайних класах. Це не означає, що учень не може залишити клас з якихось певних причин. Кожен учень може отримати індивідуальну допомогу з того чи іншого предмету.
Якщо система освіти є інклюзивною, це не означає, що учні можуть розподілятися по групам за своїми характеристиками в окремих класах на цілий день або пів дня. В інклюзивному класі можливості створюються для всіх учнів з тим, щоб вони навчалися разом. Інклюзивне навчання не розділяє учнів у класі.
Переваги інклюзивного навчання.
Всі діти отримують користь від інклюзивного навчання. Воно дозволяє: розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти. Приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство. Працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу. Залучати батьків в процес навчання і життя школи. Розвивати культуру поваги і належності до школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших. Створювати дружні стосунки з іншими дітьми Позитивно впливати на школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.
Спільні дії в просуванні інклюзивного навчання. Приймати всіх дітей до загальноосвітніх шкіл та шкільного життя. Надавати всебічну допомогу учням з особливими потребами, їх одноліткам та вчителям в разі потреби. Дивитися на кожного учня з огляду на те, що він може, а не на те, що він не може. Створювати навчальні цілі згідно індивідуальних можливостей кожної дитини беручи до уваги, що діти можуть мати різні навчальні цілі, але навчатися разом в класі. Переобладнати школи і класи з тим, щоб вони зосереджували увагу на потенціалі кожної дитини. Сприяти сильному лідерству в особі директора школи і адміністрації Сприяти підготовці вчителів, які ознайомлені з різними методами викладання. Формувати команду – директорів шкіл, вчителів, батьків, учнів та інший персонал, що працюють разом у визначенні найефективніших шляхів надання якісної освіти в інклюзивному середовищі. Підтримувати виважене ставлення до батьків, особливо до мрій батьків та цілей щодо майбутнього їхніх дітей.
Чекаємо на Вас! |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||