Понеділок, 06.05.2024, 09:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Ігнатпільський ліцей Овруцької міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Чи згодні ви з запровадженням електронних підручників для учнів?
Всього відповідей: 47
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Правила прийому до закладу освіти

Правила прийому до закладу освіти

У 2021-2022 навчальному році

Ігнатпільський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Навчання здійснюється за програмами закладу середньої освіти.

Мова викладання - українська;

Іноземні мови - англійська мова (з 1-го класу).

За рахунок годин варіативної складової заплановано збільшення годин на вивчення таких предметів:

1,2,3.4. класи - українська мова та математика.

Для молодшої школи (2-4 класи) функціонує група продовженого дня.

Документи для зарахування до 1 класу:

Початок прийому заяв - з 01 квітня 2021 року;

Останній день прийому заяв - 31 травня 2021 року.

Необхідні документи:

1.Медична картка.

2.Копія свідоцтва про народження.

3.Заява батьків.

4. Довідка з медичної установи про групу на фізкультуру.

Чекаємо Вас та Ваших дітей!

 

 

 

       Список шкільного приладдя для учня 1 класу

  • шкільна форма (хл. – чорний костюм, вишиванка; дівч. – темно-сиій костюм, сарафан, спідничка (за вибором), вишиванка;
  • спортивна форма, спортивне взуття, футболка -2;
  • ранець;
  • зошит в клітинку -6, в косу – 4, в густу косу – 4 (В.Федієнко), по 12 аркушів;
  • обкладинки для зошитів (прозорі – 6-10шт.) ;
  • кольорові олівці (заточені);
  • прості олівці № 650 -2 шт;
  • ґумка-стирачка;
  • фломастери;
  • точилка;
  • ручки звичайні кулькові з темно-синьою пастою – 2 шт;
  • фарби акварельні;
  • пензлики №3 і № 5;
  • альбом -  або окремі аркуші для малювання - 40 шт.;
  • баночка для води;
  • клей ПВА (мала пляшечка, відкручується зверху з пензликом) або клей-олівець;
  • ножиці з круглими кінцями;
  • лінійка на 20см;
  • косинець невеличкий;
  • художні книжечки – 5 шт.;
  • кольоровий папір -1пачка;
  • кольоровий картон – 1 пачка;
  • двосторонній яскравий папір – 7 аркушів різних відтінків (райдуга);
  • пенал -1 шт.;
  • пластилін хорошої якості;

                    Поради батькам щодо підготовки дітей до школи

  • Не залякуйте дітей школою, але й не обіцяйте, що в школі їх чекають суцільні лаври успіху. Допоможіть їм коректно налаштуватись на щоденну працю, хай навіть і у вигляді гри.
  • Виявляйте цікавість до внутрішнього світу дитини, формуйте її внутрішню позицію, розвивайте адекватну оцінку і самооцінку (ігри, в яких носіями ролей є іграшки (ляльки, тварини) і дитина   сама створює та реалізовує сюжет гри, виконуючи різні ролі).
  • Помірно проявляйте доброзичливість і суворість у вихованні.
  • Сприяйте добрим взаємостосункам вашої дитини з однолітками (використовуйте ігри, за правилами яких діти змушені узгоджувати свої дії для виконання спільного завдання).
  • Вчіть спілкуватися з дорослими (гра в школу, програвайте роль вчителя).
  • Вчіть самостійно переодягатися та охайно складати свій одяг, впорядковувати свій ігровий куточок;
  • Значну увагу приділяйте розвитку мовлення дитини, говоріть з нею.
  • Демонструйте радість з приводу майбутнього вступу дитини до школи, впевненість у тому, що її чекають доброзичливі вчителі, цікаві уроки, приємні товариші.
  • Завжди памʼятайте: самопочуття дитини та успішність її адаптації до школи значною мірою залежить від Вас, шановні батьки!

На рік – сій жито, на десятиліття – сади дерево,

на віки – виховуй дітей. (Народна мудрість)

                        Чи готова дитина до школи?

Поставте своїй дитині наступні запитання. Якщо вона відповість на них без зусиль, то, значить, її психічний розвиток відповідає календарному віку і свідчить про готовність дитини навчатися в новій загальноосвітній українській школі.

                    Запитання для дитини 5-6 років

  1. Як тебе звуть?
  2. Як звуть твою маму, тата, братика, сестричку?
  3. Ти дівчинка чи хлопчик? Ким ти будеш, коли виростеш і станеш дорослим: чоловіком чи жінкою?
  4. Зараз ранок, день чи вечір?
  5. Ти любиш малювати? Якого кольору цей олівець, стрічка?
  6. Скільки пальців у тебе на руці? Покажи два пальчики, чотири?
  7. Скільки у ляльки очей? А в тебе? Для чого потрібні вуха, очі?
  8. Що роблять віником, олівцем, ложкою?
  9. Коли можна кататись на санчатах: взимку чи влітку? Чому?
  10. Коли можна купатися в річці: взимку чи влітку? Чому?
  11. Яких ти знаєш звірів, птахів? Хто більший: коза чи корова? У кого більше ніг: у собаки чи в півня?

               Запитання для дитини 6-7 років

  1. Назви своє прізвище, імʼя, по-батькові.
  2. Хто старший: ти чи твій брат, сестра?
  3. Скільки тобі років? А скільки буде через рік, два роки?
  4. Коли ти снідаєш: уранці чи ввечері? Обідаєш: вранці чи вдень? Що буває раніше: обід чи сніданок, день чи вечір?
  5. Де ти живеш? Де працюють твої тато і мама? Ким ти хочеш бути, коли виростеш?
  6. Яка зараз пора року – літо чи осінь, зима чи весна? Чому ти так вважаєш?
  7. Чому сніг буває взимку, а влітку його нема?
  8. Що робить листоноша, лікар, вчитель? Хто лікує, а хто навчає?
  9. Що більше 8 чи 9; 5 чи 3; Порахуй від 5 до 8, від 6 до 4?
  10. Покажи свою праву руку, ліве вухо. Що знаходиться справа/зліва від тебе в цій кімнаті?
  11. Що потрібно зробити, коли випадково зламав чужу річ?

                         Якщо ваша дитина:

  • кожен ранок чистить зуби, завжди миє руки перед тим як сісти до столу;
  • посильно допомагає вдома по господарству;
  • може вдягнутися, завʼязати шнурки і шарф;
  • вміє самостійно утримувати увагу досить тривалий час під час слухання чи читання вголос, малювання, гри;
  • здатна управляти своїми бажаннями (не їсть перед їжею цукерки, хоча вони і лежать на столі; не вередує, коли дорослі щось заборонили);
  • вміє поводитися за столом (правильно сидить, акуратно їсть);
  • має більш-менш стійкі інтереси (малювання, прослуховування музики, ліплення, конструювання);
  • вміє поводитися в суспільстві (не перебиває старших, без нагадування проявляє ввічливість, використовуючи «будь ласка», «до побачення», «дякую»;
  • дотримується певного режиму дня;
  • ставить питання і завжди вислуховує відповіді;
  • прибирає за собою іграшки після гри, альбом після малювання, книжки після читання чи розгляду ілюстрацій,

тоді вітаємо! Ваша дитина має високий рівень вольових навичок. А вони є основою довільного запамʼятовування, уваги, розумових навичок. І в школі Ваша дитина зможе успішно навчатися.

 

Що таке інклюзивне навчання?

 

Згідно з ЮНЕСКО інклюзивне навчання – це «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі».  Метою інклюзивного навчання є покращання навчального середовища,  в якому вчитель і учні відкриті до різноманіття, де гарантується забезпечення потреб учнів і повага до їх здібностей та можливостей бути успішними.

 

«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).

 

Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

 

Інклюзивне навчання.

Ґрунтується на правах людини і принципах рівності.

Спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання.

Це процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки.

 

Основа інклюзивного навчання.

 

Всі учні:

можуть навчатися різними методами і в різний період часу.

Мають індивідуальні здібності й особливості.

Хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують.

Мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважалися.

 

 

 

 

 

Хто такі діти з особливими потребами?

 

Термін «діти з особливими потребами» стосується дітей до 18 років, які потребують додаткової навчальної, медичної і соціальної підтримки з метою покращання здоров’я, розвитку, навчання, якості життя, участі в громаді, тобто включення. Сьогодні в Україні немає єдиної офіційної термінології для характеристики дітей з особливими потребами.

 

Що таке інвалідність?

 

«Інвалідність» розглядається як «нормальне» явище, яке базується на життєвому досвіді, з системною вірогідністю прояву серед населення будь якої країни, регіону. Інвалідність за природою може бути постійною або тимчасовою.

Люди з інвалідністю та їхні сім’ї мають такі ж самі права на соціальну і економічну участь в житті суспільства.

Соціальне і фізичне середовище повинні бути модифіковані задля рівної участі всіх.

Політика і практична діяльність повинні відображати цінності рівності і правовий підхід.

 

З прийняттям Конвенції ООН про права людей з інвалідністю було визнано єдиний підхід до трактування цього поняття: «інвалідність є результатом взаємодії, яка відбувається між людьми з інвалідністю та перешкодами у стосунках і середовищі. Інвалідність – поняття яке еволюціонує». Конвенція прописує динамічний підхід, що дозволяє певні адаптації із збігом певного проміжку часу та в різних соціально – економічних обставинах.

 

Бачення інклюзивного навчання.

 

Інклюзивне навчання означає, що всі учні отримують освіту в звичайних класах. Це не означає, що учень не може залишити клас з якихось певних причин. Кожен учень може отримати індивідуальну допомогу з того чи іншого предмету.

 

Якщо система освіти є інклюзивною, це не означає, що учні можуть розподілятися по групам за своїми характеристиками в окремих класах на цілий день або пів дня. В інклюзивному класі можливості створюються для всіх учнів з тим, щоб вони навчалися разом.  Інклюзивне  навчання не розділяє учнів у класі.

 

Переваги інклюзивного навчання.

 

Всі діти отримують користь від інклюзивного навчання.

Воно дозволяє:

розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти.

Приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство.

Працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу.

Залучати батьків в процес навчання і життя школи.

Розвивати культуру поваги і належності до школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.

Створювати дружні стосунки з іншими дітьми

Позитивно впливати на школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.

 

Спільні дії в просуванні інклюзивного навчання.

Приймати всіх дітей до загальноосвітніх шкіл та шкільного життя.

Надавати всебічну допомогу учням з особливими потребами,  їх одноліткам та  вчителям в разі потреби.

Дивитися на кожного учня з огляду на те, що він може, а не на те, що він не може.

Створювати навчальні цілі згідно індивідуальних можливостей кожної дитини беручи до уваги, що діти можуть мати різні навчальні цілі, але навчатися разом в класі.

Переобладнати школи і класи з тим, щоб вони зосереджували увагу на потенціалі кожної дитини.

Сприяти сильному лідерству в особі директора школи і адміністрації

Сприяти  підготовці  вчителів, які ознайомлені з різними методами викладання.

Формувати команду – директорів шкіл, вчителів, батьків, учнів та інший персонал, що працюють разом у визначенні найефективніших шляхів надання якісної освіти в інклюзивному середовищі.

Підтримувати виважене ставлення до батьків, особливо до мрій батьків та цілей щодо майбутнього їхніх дітей.

 

 

Чекаємо на Вас!

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz