Понеділок, 06.05.2024, 09:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Ігнатпільський ліцей Овруцької міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть дизайн сайту:
Всього відповідей: 56
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна система школи

Система

виховної роботи

Ігнатпільського ліцею Овруцької міської ради

“У людини все має бути красиве”

ГОЛОВНА    МЕТА

  • Створення високоморальної особистості з творчим інтелектом, сильної духом і тілом, яка з любов'ю і повагою ставиться до всього людського, піднесеного і прекрасного, до навколишнього світу, природи і праці;
  •  особистості бездоганної чесності, здатної до відгуку на все добре, позитивне, до стійкої громадянської позиції, до поваги історичного минулого українського народу та толерантного ставлення до культурних здобутків інших народів.

Завдання
1. Допомога учням в освоєнні цінностей суспільства, в якому живуть.
2. Утвердження в свідомості учнів високих моральних цінностей.
3. Розвиток моральних почуттів та рис поведінки, а саме: любов до Батьківщини, відданості їй, активної праці,  культури поведінки.
4. Формування розуміння народної моралі, вивчення і пропаганда  
    культурних надбань свого народу і світового духовного   розвитку.
5. Оволодіння народною мораллю та етикою.
6. Сприяння формуванню свідомого ставлення до свого здоров'я як основи розумового, фізичного, трудового   розвитку.
7. Надання особистості широких можливостей вибору   індивідуальної траєкторії розвитку і способів самореалізації.
8. Організація виховного процесу через органи самоврядування.

Напрямки системи виховної роботи

  • «Краса  в розумі»
  • «Краса в людяності і милосерді»
  • «Краса в чесності і гідності»
  •  «Краса в здоровому тілі»
  •  «Краса в праці»
  • «Краса  в рідній мові»
  • «Краса в злагоді з природою»
  • «Краса громадянина»
  • «Краса в творчості»

                 

                                                        «Краса  в розумі»
                                                                Завдання:
- озброєння учнів знаннями основ наук та формування на їх основі наукового світогляду
 - розвиток мислення, уміння пояснювати сутність явищ і використовувати їх у практичній діяльності;
 - забезпечення гармонійної єдності розвитку мислення, почуттів, волі та діяльності;
- розвиток і формування дослідницьких умінь (спостереження, аналіз, синтез, узагальнення, проектування, прогнозування, моделювання тощо);
- розвиток допитливості, спраги до знань;
- формування в учнів уміння активно сприймати світ, керуватись у практичній діяльності власними переконаннями.

                                «Краса в людяності і милосерді»
                                                       Завдання:
 -формування загальнолюдських та національних цінностей, моральних норм, які є регуляторами взаємовідносин у суспільстві. Серед таких норм — гуманізм і демократизм, що відображаються в ідеалі вільної людини з високорозвиненим почуттям власної гідності, поваги до гідності іншої людини. Напрям передбачає формування в дітей почуття любові до батьків, вітчизни, правдивості, справедливості, чесності, скромності, милосердя, готовності захищати слабших, шляхетного ставлення до жінки, благородства, інших чеснот.

                                   «Краса в чесності і гідності»
                                                      Завдання:
- формування в учнів особистісних рис громадянина України, системи знань про сучасну державу і право, їх роль та функції в організації суспільного життя;
- сприяти становленню активної позиції учнів щодо реалізації прав і свободи людини;
- виховування в учнів поваги до державної символіки, традицій та звичаїв українського народу, переконання в необхідності суворого дотримання законів,
- вироблення навичок і звичок законослухняності як результату свідомого ставлення до громадянського обов'язку;
— формування в учнів нетерпимості до правопорушень, злочинності, намагання брати посильну участь у боротьбі з ними, здатності протистояти негативним впливам.

                                       «Краса в здоровому тілі»
                                                        Завдання:
 - оволодіння учнями основами особистої фізичної культури, що становить єднісгь знань, потреб і мотивів, оптимального рівня здоров'я, фізичного розвитку, різнобічного вдосконалення рухових (координаційних і кондиційних) здібностей, уміння здійснювати власну рухову, фізкультурно-оздоровчу та спортивну діяльність;
- залучення учнів до занять у спортивних клубах та секціях; до участі у спортивних змаганнях та заходах;
- залучення до цінностей здорового способу життя, ствердження пріоритетності здоров'я як найвищої людської цінності;
- підвищення масовості спорту.

                                               «Краса в праці»
                                                     Завдання:
 -
формування в людини любові до праці як її природної потреби, необхідності активної життєдіяльності;
- формування у вихованців уміння і навичок у певних видах продуктивної праці;
-  виховання поваги до людей праці та бережливості до результатів праці;
-
підготовка до свідомого вибору професії.

                                        «Краса  в рідній мові»
                                                     Завдання:
 — виховання потреби у вивченні рідної мови;
— формування духовного світу учнів, цілісних світоглядів уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів шляхом через мову до культурних надбань рідного народу;
- ознайомлення з найвизначнішими та найпоказовішими взірцями української народної творчості й національної художньої літератури;
- виховувати почуття гордості рідною мовою, бажання досконало володіти рідною мовою.

                                 «Краса в злагоді з природою»
                                                      Завдання:
- нагромадження в учнів екологічних знань, виховання любові до природи, прагнення берегти і примножувати її багатства та формування вмінь і навичок природоохоронної діяльності;
- розуміння багатогранної цінності природи для суспільства в цілому і кожної людини зокрема;
- оволодіння нормами правильної поведінки в природному середовищі;
- розвиток потреби спілкування з природою;
- активізація діяльності щодо охорони й поліпшення навколишнього середовища.

                                            «Краса громадянина»
                                                          Завдання:
- формування національної свідомості, належності до рідної землі, народу;
- виховання почуття патріотизму, відданості в служінні Батьківщині;
- формування соціальної активності особистості на основі таких соціальних умінь як готовність узяти на себе відповідальність, здатність до спільного життя і співпраці в громадянському суспільстві, здатність до самостійного життєвого вибору на основі гуманістичних цінностей;
- формування уміння визначати форми та способи своєї участі в житті суспільства;
- виховування поваги до всіх народів, їх прав, інтересів і цінностей, формування культури міжетнічних стосунків; негативного ставлення до будь-яких форм насильства.

                                             «Краса в творчості»
                                                       Завдання:
— формування естетичних понять, поглядів, переконань, здатностей розуміти прекрасне, правильно естетично оцінювати факти, явища, процеси;
— виховання естетичних почуттів, уміння отримувати насолоду від сприймання прекрасного в навколишній дійсності та мистецтві;
— формування потреби і здатності створювати прекрасне в житті та мистецтві на основі розвитку власних творчих здібностей, опанування знань і практичних умінь у певному виді мистецтва.

                                    ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ   
   Діяльність педагогічного колективу спрямована на виховання компетентного випускника – молоду людину, яка володіє життєвими навичками та компетентностями, необхідними для успішного вирішення життєвих завдань, з якими вона зустрічатиметься у різних сферах власної життєдіяльності (виробництво, політика, життя громади, освіта, сімейне життя, мистецтво та дозвілля, релігія тощо). Компетентний випускник спроможний зберегти, розкрити, розвинути та конструктивно реалізувати свій життєвий і життєтворчий потенціал в умовах складних вимог і ризиків, які висуває до нього сьогодення.

 

 

          Результативність       моделі випускника:

- 8 років школа не має учнів та випускників, що перебувають на обліку в кримінальній поліції
- 38% випускників школи  є високопосадовцями та науковими працівниками
- Зменшилась кількість учнів та випускників школи, що мають шкідливі звички
- 97% учнів із числа випускників реалізують свої можливості відповідно нахилів та інтересів
- Учні школи займають високі місця в культурно – масових  заходах
- 79% учнів продовжують освіту у ВУЗах.
- Учні школи  та випускники займають активну життєву позицію в житті села: волонтери, футбольна та волейбольна команди села, участь у концертах, допомога у благоустрої.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz