Неділя, 19.05.2024, 11:11
Вітаю Вас Гість | RSS

Ігнатпільський ліцей Овруцької міської ради

Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Чи згодні ви з запровадженням електронних підручників для учнів?
Всього відповідей: 47
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


13:25
Про заходи щодо запобігання поширенню коронавірусу COVID-19

                  НАКАЗ

18 березня  2020 року                                    с.Ігнатпіль                                    № 15

Про заходи щодо запобігання

поширенню коронавірусу

COVID-19

Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020                   № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», ст.ст.: 32, 33 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Указом Президента України від 13.03.2020 № 87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-coV-2», підп.2 п.13 Положення про Функціональну підсистему навчання дітей дошкільного віку, учнів та студентів діям у надзвичайних ситуаціях (з питань безпеки життєдіяльності) Єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2016 № 1400, ст.113 КЗпП України (із змінами), листом Міністерства освіти і науки України від 13.03.2020 № 1/9-161 «Щодо оплати праці працівників закладів освіти під час призупинення навчання через карантин», п.п.:77, 89 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 15.04.1993 № 102, листом управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації від 16.03.2020 № 569-4/3-20, п.8.3.3 Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки на ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2016-2020 роки, на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 16.03.2020 № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19», листа голови Овруцької районної державної адміністрації №02-19/414 від 17.03.2020 року «Про тимчасове зупинення роботи об’єктів загального користування», враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я та з метою запобігання поширенню корона вірусу COVID-19, попередження і профілактики захворювання серед дітей (учнів, вихованців) і працівників закладів освіти, культури, підпорядкованих відділу освіти, культури, молоді

 

та спорту Овруцької райдержадміністрації, наказу по відділу освіти №31 від 17,03.2020року

Н А К А З У Ю:

1. На період карантину забезпечити:

1) дотримання заборони проведення освітніх, культурних, спортивних та інших масових заходів у закладі освіти  та відвідування закладу освіти їх здобувачами і  відвідувачами;

2) проведення інформування здобувачів освіти та працівників закладу освіти  щодо заходів профілактики, проявів хвороби та дій у випадку захворювання;

3) проведення у закладі освіти профілактичних та дезінфекційних  заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу                   COVID-19;

4) відтермінування проведення атестації працівників  закладу освіти та проведення засідань відповідних атестаційних комісій;

5) режим підвищеної готовності підсистеми навчання здобувачів освіти та працівників діям у надзвичайних ситуаціях відповідно до підп.2 п.13 Положення про функціональну підсистему навчання дітей шкільного віку, учнів  діям у надзвичайних ситуаціях (з питань безпеки життєдіяльності) Єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2016 № 1400;

6) припинення відряджень працівників, окрім випадків нагальної необхідності та за попереднім погодженням із керівництвом відділу освіти, культури, молоді та спорту Овруцької райдержадміністрації;

7) листування з відділом освіти, культури, молоді та спорту та іншими органами влади, підприємствами, установами, організаціями тощо шляхом використання системи електронної взаємодії органів виконавчої влади або шляхом надсилання сканкопій листів на відповідні електронні адреси;

8) надання працівникам усіх видів щорічних, додаткових та соціальних відпусток, а також їх поділ на частини, незалежно від затверджених графіків відпусток на 2020 рік;

9) раціональне використання енергоносіїв (палива, електроенергії, газу, води тощо); перегляд графіків роботи котелень і кочегарів у зв’язку з підвищеною зовнішньою температурою та тимчасовим призупиненням освітнього процесу;

10) на період карантину оплату праці:

а) педагогічних працівників – з розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, за умови, що педпрацівник виконує іншу організаційно-педагогічну роботу; за відсутності такої роботи час простою оплачується в

 

порядку і розмірах, визначених КЗпП України – в розмірі середньомісячної заробітної плати;

б) інших працівників (технічного і обслуговуючого персоналу) з розрахунку заробітної плати згідно штатного розпису, за умови, що працівник виконує відповідну роботу, а за відсутності такої роботи – в порядку і розмірах, визначених КЗпП України в розмірі середньомісячної заробітної плати;

11) чергування працівників згідно затвердженого графіка.

2. ЗНВР Журавській М.М.  на період карантину забезпечити:

1) виконання освітніх програм закладу освіти, зокрема шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладу освіти її здобувачами, та у виняткових випадках шляхом ущільнення графіку освітнього процесу, а також виконання працівниками закладу освіти іншої роботи (організаційно-педагогічної, методичної, наукової тощо) (крім закладу установи освіти);

2) запровадження гнучкого (дистанційного) режиму роботи працівників закладу освіти відповідно до Методичних рекомендацій щодо встановлення гнучкого режиму робочого часу, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 04.10.2006 № 359 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо встановлення гнучкого режиму робочого часу» ( при можливості перевести працівників на дистанційну форму роботи);

3) обмеження направлення здобувачів освіти та працівників у поїздки й відрядження по території України і за кордон; не проводити екскурсійні поїздки;

4) чергування педагогічних педпрацівників згідно затвердженого графіка;

5) виконання рішень протиепідемічних комісій та нормативно-розпорядчих документів відповідних органів влади та органів управління освітою.

3.Завгоспу школи Куприцюк О.Я.забезпечити:

1) проведення відповідними працівниками (службами) комплексу робіт щодо підтримання функціонування інженерних споруд, мереж, комунікацій, а також необхідного температурного режиму у закладі освіти;

2) виконання рішень протиепідемічних комісій та нормативно-розпорядчих документів відповідних органів влади та органів управління освітою;

3) чергування обслуговуючого персоналу згідно затвердженого графіка.

 

4.На період карантину:

1) скасувати або відтермінувати проведення запланованих нарад, заходів контролю (нагляду), перевірок, атестаційних експертиз;

2) призупинити проведення особистого прийому громадян посадовими особами та прирівняними до них особами, в т.ч. уповноваженими на виконання відповідних функцій держави;

3) визначити працівників, відповідальних за опрацювання кореспонденції, що надходить до закладу освіти, в т.ч. через офіційні електронні адреси;

4) визначити (при можливості) та затвердити перелік осіб, які можуть працювати дистанційно, забезпечивши при цьому належні результати роботи;

5) забезпечити (за нагальної необхідності) проведення робочих нарад, надання інформації працівниками громадянам за допомогою доступних засобів зв’язку та телекомунікацій.

Наради, що потребують особистої участі учасників, проводити лише за розпорядженням (погодженням) керівництва відділу освіти, культури, молоді та спорту Овруцької райдержадміністрації.

         6) забезпечити належне ведення документообігу;

         7) проводити щоденний контроль за санітарно-профілактичними заходами в підпорядкованих закладі та станом здоровя працівників.

         4. Довести наказ до відома працівників закладу освіти.

         5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор школи   (Підпис та печатка існує) Наталія КОСТЮШКО

Переглядів: 170 | Додав: Windows-xp | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz