Неділя, 19.05.2024, 10:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Ігнатпільський ліцей Овруцької міської ради

Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Чому я відвідую школу?
Всього відповідей: 45
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


13:31
Про роботу навчального закладу під час карантину

НАКАЗ

02 квітня  2020 року                                       с.Ігнатпіль                                                    № 16

 

Про роботу навчального закладу

під час карантину

На виконання листа відділу ОКМС від 31.03.2020 05-15/94, з метою забезпечення виконання освітніх програм та збереження життя і здоров’я учнів та працівників закладу

НАКАЗУЮ:

  1. Забезпечити виконання наказу №15 від 18 березня 2020р. «Про заходи щодо запобігання поширенню коронавірусу Covid-19».
  2. Повідомити батьків та учнів школи про використання доступних сервісів, освітніх платформ та стартування онлайн-уроків з 06.04.2020 року на каналах України з 10 до 12 години ранку. (Лист додається)
  3. Довести до відома випускників школи про повні курси підготовки до ЗНО на платформах онлайн-студій.
  4. Даний наказ оприлюднити на сайті школи.

 

 

Директор школи:    (Підпис та печатка існує)  Наталія КОСТЮШКО

 

 

 

Лист відділу ОКМС 31.03.2020 05-15/94

Усі ми потроху звикаємо до нових реалій. Щоб не випасти з навчального процесу, а також покращити деякі навички в умовах карантину, доводиться використовувати технології дистанційного навчання. Житомирський ОІППО оперативно відреагував на ситуацію і розробив методичні рекомендації щодо організації навчання в закладах освіти з використанням технологій дистанційного навчання. Ці рекомендації є на сайті інституту.

      Освітні платформи пропонують тренінги, вебінари, що допомагають педагогам оволодіти технологіями дистанційного навчання.
Багато рекомендацій щодо організації дистанційного навчання надходить від МОН України. Проаналізувавши їх, окремі пропонуємо вашій увазі.
      Фахівці радять послугуватися безкоштовним сервісом Googl Classroom. В сервісі вчителі можуть публікувати завдання, розсилати оголошення та починати обговорення, а учні – обмінюватися матеріалами, додавати коментарі до завдань, а також спілкуватися за допомогою електронної пошти. Googl Classroom інтегрований із іншими популярними сервісами: Googl Диск – для зберігання всіх необхідних файлів;

Googl Документи – для створення спільних таблиць, документів, презентацій, малюнків, карт;

Googl Форми – для проведення анкетування та тестування учнів;

YouTube – для створення та додавання відео, а також іншими додатками. Сервіс за наявності підключення до мережі інтернет можна відкрити з будь-якого браузера. Доступ до нього також можливий зі смартфона на базі

Android або iOS.

      При організації навчального процесу також у пригоді може стати система дистанційного навчання Moodl (moodle.org). Вона призначена для об’єднання педагогів, учнів, керівників в одну інтегровану систему для створення персоналізованого навчального середовища. Побудована система у вигляді інтернет-сайту, на якому зареєстровані користувачі (вчителі, учні, адміністратори). Учителі можуть створювати лекції, готувати тести тощо. Учні опрацьовують матеріали, виконують завдання, проходять тестування. Має бути визначений модератор, який би забезпечував функціонування сайту.

      Classtime. Сервіс, який став безкоштовним на час карантину. У ньому є бібліотека ресурсів, а можна створити і свої запитання. Наприклад, у мене є питання на встановлення відповідності – коли з інформатики є команда і потрібно підібрати, що вона виконує. Можуть бути і простіші запитання – з вибором однієї правильної відповіді з кількох. Повідомити про необхідність тестування ми можемо через Padlet чи у крайньому випадку – Viber. Після того як учні дали відповіді на запитання, учитель одержує статистику відповідей із балами. Учень бачить, які відповіді правильні, а які – ні, може працювати з неправильними. Учитель же може скоригувати подальші дії, якщо побачить, що більшість класу не впоралась із певним

аспектомтеми.

      Розумники – платформа для початкової школи, на період карантину дає безкоштовний доступ.

       Інструмент для створення музики – Music Lab.

      Mozabook на час карантину ця бібліотека безкоштовна для всіх. Там, зокрема, є багато візуалізацій (зокрема і тривимірних) – здебільшого з природничих предметів, але не тільки.

      Pablet можна використовувати і для оцінювання робіт з образотворчого мистецтва (виходить галерея робіт).

      Інструмент для уроків фізики – PhET

      Інстумент для складання електричних кіл – Circuit Lab

      Програма для перевірки мовних вправ – IXl

      Можна запропоновувати учнам інші типи завдань – які передбачають більш творчий підхід до опрацювання матеріалу (того ж самого підручника).

Замість пропонувати типове завдання на кшталт підготувати реферат чи презентацію, ми можемо попросити учня зняти відео про певну тему. Він може це зробити, просто маючи телефон. Сервіс: Screencast-o-matic.

Замість просити учнів давати відповіді на запитання, можемо попросити створити запитання до певної теми. Так учень вчиться не просто відтворювати інформацію, а опрацювати її. Сервіси: Learningapps, Genially.

Учні можуть записувати відео і фактично спілкуватися між собою на певну навчальну тему з їх допомогою. Сервіс: Flipgrid (якщо не боїмося асинхронних відеодискусій з інтерфейсом англійською).

Карта понять. Прочитали параграф – складаємо крату понять за ним. Сервіси: MindMeister, BubbleUs. Може бути і офлайн-варіант – на аркуші паперу. Згодом цю карту понять можна розглянути на уроці, якщо немає іншого способу, як передати результат роботи.

Інфографіки. Сервіс: Canva (україномовний). Тут є можливість створювати графічні об’єкти і різнотипні публікації. Почати роботу просто: обираємо вид публікацій і наповнюємо робочий простір із певним дизайном своїми текстом, картинками. Офлайн варіант: якщо немає доступу до комп’ютера, те саме можна зробити на аркуші паперу.

Щоденник вражень. Сучасні учні переживають цікавий момент в історії. Варто спонукати їх фіксувати, що відбувається з ними і їхніми родинами. Щоденник вражень вимагає рефлексувати над тим, що відбувається. Це може бути цінною навчальною діяльністю. Сервіс: Blogger.

      Комікс. Можна розповісти історію за мотивами того, що прочитав у параграфі. Або “оживити” персонажів, про яких ідеться в літературному творі. Такі творчі завдання можуть допомогти нам із мотивацією учнів навчатися. Сервіси: StayBoardThat, MakeBeliefsComix

      Створення власної програми. Сервіс: Scratch. Інструмент доступний навіть для учнів початкової школі. З його допомогою учень може скласти свою гру.

      Є багато відео фізичних вправ, які можна використати для фізкультури. Можна спробувати влаштовувати змагання – хто більше разів відтискається чи стрибає на місці. Звісно, це вносить корективи у звичайний урок фізкультури, але, тим не менш, це не неможливо. У тому ж Pablet можна звітувати про досягнення кожного учня і відстежувати зростання за певними характеристиками.
      Педагогічні працівники активніше використовують соціальні мережі й месенджери. Фахівці радять за потреби створити декілька спільнот у Вайбері/Телеграмі/Фейсбуці залежно від завдань. Бажано додати у групу класного керівника для координації діяльності. Варіанти організації груп можуть бути різними: по класах (наприклад усі 5-і класи об’єднані в одну групу), декілька класів, об’єднані в одну групу (5-6-7; 8-9; 10-11 класи). У групі можна визначити правила спілкування та навчання: встановити дні для онлайн-спілкування, подачі інформаційних ресурсів, завдань для самоопрацювання.
      Можна використовувати відкриті ресурси. Наприклад, на сайті МОН України розміщено електронні версії шкільних підручників. Їх можна завантажити і вивчити окремі теми з точки зору різних авторів.
      На сайті «Українська програма» (Ukrprog.com) розміщено мультимедійні

підручники, відео, аудіокниги, навчальні матеріали.

      Для перевірки знань учнів можна скористатися інтерактивними вправами на сайті learningapps.org. Там розміщено велику кількість завдань у різних

формах: кросворди, ігри та інше.

      Також можна скористатися онлайн-тренажерами з різних предметів. Наприклад, тренажером з правопису української мови – webpen.com.ua. Або з

математики – formula.co.ua.

      Є велика кількість ресурсів, з допомогою яких можна оцінити себе, -

наприклад, testorium.net, ukr-mova.inua.

      Серед потужних ресурсів для дистанційного вивчення інформатики називають «Дистосвіта» (dystosvita.gnomio.com), itknyga.online (який надає безкоштовний доступ на період карантину). Крім того, можна скористатися матеріалами з підготовки до олімпіад з інформатики на сайті Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (kievoit.ippo.kubg.edu.ua).
     
Під час карантину можна не тільки опанувати уроки з підручників, а й подивитися пізнавальні відео про природу, нові технології, лабораторні роботи, досліди. У цьому випадку радять скористатися ресурсами golabs.eu і ed.ted.com. Крім того, можливо опанувати курс з основ робототехніки (brainbasket.org).
      Посилання на інші корисні ресурси розміщено на сайті Столичного

центру відкритої освіти (vo.oippo.kubg.edu.ua).

      Крім цього, МОН опублікувало на своєму сайті підбірку безкоштовних освітніх платформ для школярів, учителів, батьків. Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus (Prometheus.org.ua) – перший та

найбільший проект із безкоштовної освіти в Україні.

      Добре знайома учителям платформа EdEra (ed-era.com). Тут можна знайти масові відкриті онлайн-курси, що містять відеоматеріали, автоматизовані тести, відкриті завдання, додаткові матеріали, форум для обговорення тощо. Крім того, учні зможуть підготуватися до ЗНО, скориставшись, наприклад, курсами «Історія України в історіях», «Лайфхаки з української мови» або «Математика. Просто.».

      Ще один ресурс, який рекомендує МОН, - збірник математичних онлайн-вправ Matifik (matifik.com), за допомогою яких учні вчаться розв’язувати задачі та критично мислити в процесі пізнання. При підготовці завдань використано ігрові принципи, щоб заохотити дітей навчатися через відкриття, але є і більш звичні інструменти, зокрема робочі аркуші, плани

уроків, звітність у реальному часі тощо.

      Важливим є питання ЗНО, яке, як відомо,  перенесено. Але в будь-якому разі до тестування треба готуватися.

      Сімнадцятого березня стартувала трансляція курсів з підготовки до ЗНО під час карантину на телеканалі «РАДА» та YouTube-каналі МОН – починали з лекцій з української мови й літератури, біології, математики та історії України. Трансляції відбуваються як по буднях, так і по вихідних.
      Муніципальний телеканал «Київ» проводить трансляцію відеоуроків зі шкільної програми. У прямому ефірі їх проводять найкращі вчителі столичних шкіл. Відеоуроки виходять щодня по буднях, по три-чотири на день, а також і у вихідні дні. Тривалість кожного – 30 хвилин.

      Шостого квітня на 11-ти телеканалах України стартують онлайн-уроки для школярів “Всеукраїнська школа онлайн”. Відомо, що йде монтування уроків із таких предметів: хімія, фізика, біологія, географія, українська мова та література, англійська мова, історія України та світу, алгебра, геометрія та навіть спортивні руханки. Уроки транслюватимуть 11 незакодованих загальнонаціональних каналів, з 10 до 12 години ранку. Розклад навчань буде розміщуватись у телепрограмах.  Серед 11-ти телеканалів участь у проекті буде брати канал “ПлюсПлюс”, який транслюватиме уроки для 5 класу.

     Повні курси підготовки до ЗНО з тестами, завданнями та конспектами занять можна знайти на платформах онлайн-студій EdEra, ILearn, Prometheus, BeSmart. Також при підготовці можливо пройти онлайн-тестування на ресурсах iznotest.info і zno.osvita.ua.

 

 

 

Переглядів: 254 | Додав: Windows-xp | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz